[FIM] Nachtelijk dineren - de nieuwe souper-trend

[FIM] Nachtelijk dineren - de nieuwe souper-trend
  • Food-en-retail
  • 13 apr 2018 @ 16:02
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Wat gebeurt er tijdens de minst populaire food uren, tussen 23:00 uur ‘s avonds en 07:00 uur ‘s ochtends? Meer dan je denkt! Food Inspiration Magazine ontdekt als opkomende trend het 'souper' en jij kan meelezen,

Het souper oftewel: de nachtelijke maaltijd. Lees het digitale Food Inspiration magazine en leer alles over het souper.  Traditioneel krijgen volgers van MT's Food&Retail-platform de link om dit heerlijke digizine gratis door te nemen. Met deze editie:

* 232 hectare vol food. Een nachtelijk bezoek met Indie brand Phil & Déjean aan de Franse versmarkt Rungis. 

* Hotspots Kaapstad. Inspirerende foodconcepten uit Zuid-Afrika volgens culinair journalist Denise Kortlever.

* Het nachtdiner. Doet Nederland mee of zegt de horeca nee? Horecaondernemers uit Amsterdam, Den Bosch, Eindhoven, Nijmegen, Nederweert, Houten en Utrecht over het souper. 

Klik hier voor de gratis link. Prettig weekend! (PvWK)

 

 

 


Met dank aan redactie Food Inspiration Magazine

 


 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken